Heeft u schade aan uw wagen? Wat de omstandigheden ook zijn, wij beperken het ongemak zoveel mogelijk.
Een ongeval: wat nu?
Bent u betrokken bij een ongeval? Dat brengt helaas heel wat rompslomp met zich mee. Om de hinder te beperken, maken wij, als erkend hersteller, het u zo gemakkelijk mogelijk. Volg de stappen hieronder.
1. Aangifte verzekering
Geef het ongeval aan bij uw verzekering: verzamel zoveel mogelijk feitelijke informatie en vul het aanrijdingsformulier zo gedetailleerd mogelijk in. Op basis daarvan zullen de verzekeraars van beide partijen, al dan niet in samenspraak met een derde partij, bepalen wie aansprakelijk is voor het ongeval. Geef ook door dat uw wagen bij ons wordt binnengebracht voor expertise en herstelling.
Bent u verzekerd bij Citroën? Dan brengen wij de aangifte in orde voor u.
2. Expertise
Kom langs zonder afspraak. Wij bekijken en begroten de schade. Indien mogelijk plannen we meteen de herstelling in. Wij organiseren de afspraak met de expert.
3. Herstelling
Tijdens de herstelling heeft u een vervangwagen of fiets ter beschikking. Uw wagen wordt door gecertificeerde carrossiers volgens de nieuwste herstelmethodes gerepareerd.
4. Afhaling
Wij verwittigen u zodra uw wagen hersteld is en gewassen voor u klaarstaat. De betaling wordt indien mogelijk rechtstreeks met de verzekeringsmaatschappij geregeld. U geniet van twee jaar garantie op de herstelling.
Meer weten over carrosserie? Bekijk onze FAQ of neem contact met ons op.